Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

ΛΑΜΠΡΟΥ: «ΔΩΣΑΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΚΑΛΙΑΝΙΩΤΗ»



Η δημόσια αντιπαράθεση που υπήρξε για τα διοικητικά της Μαρκό, φαίνεται ότι τελείωσε -τουλάχιστον προς το παρόν- ύστερα από δήλωση του προέδρου του συλλόγου Θανάση Λάμπρου, με την οποία έκανε γνωστή συνάντησή του με τον Σπύρο Καλιανιώτη, όπου οι δύο πλευρές «τα βρήκαν» και οι όποιες παρεξηγήσεις ξεπεράστηκαν…
Ο κ. Λάμπρου ξεκαθάρισε ότι με τον κ. Καλιανιώτη προχωρούν και πάλι μαζί, για το καλό του Μαρκοπούλου. Στην δήλωσή του ο Θανάσης Λάμπρου ανέφερε: «Αφήνοντας πίσω τις διαφωνίες που είχαμε για την εκλογική μάχη, βρεθήκαμε με τον Σπύρο Καλιανιώτη, κι αφού δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις, δώσαμε τα χέρια. Μάλιστα, τις επόμενες ημέρες έχει κανονιστεί κι ένα ραντεβού με τον κ. Αλμπάνη, για να μας εκφράσει τις απόψεις του. Σημειώνω, φυσικά, πως οι αναφορές του κ. Αλμπάνη σχετικά με τηλεφωνήματα που δέχθηκε, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να είναι από ανθρώπους της Μαρκό και από μέλη της διοίκησης του συλλόγου».

ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο ΘΩΜΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ
Υγιής και αποφασισμένος για μεγάλες εμφανίσεις επέστρεψε στην Μαρκό ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου ο μεσοαμυντικός Θωμάς Σιδέρης. Ο 24χρονος παίκτης έχασε σχεδόν όλη την περασμένη σαιζόν λόγω σοβαρού τραυματισμού. Σε δήλωσή του τόνισε: «Δεν τέθηκε ποτέ θέμα να φύγω από την Μαρκό, γιατί είναι η ομάδα της καρδιάς μου! Έχω περάσει πολύ όμορφες, όπως και πολύ δύσκολες στιγμές τα τελευταία 3-4 χρόνια, που παρά τις δυσκολίες, την τελευταία στιγμή δείξαμε όλοι -διοίκηση, προπονητές, ποδοσφαιριστές- την αξία μας και σώσαμε την ομάδα από τον υποβιβασμό. Προσωπικά, στον σοβαρό τραυματισμό που αντιμετώπισα, ένιωσα κοντά μου όλη την ομάδα και την διοίκηση να με βοηθά σε όλα. Με τον προπονητή μου Γιώργο Παπαϊωάννου, που δεν κατάφερα ουσιαστικά να συνεργαστώ πέρυσι λόγω του τραυματισμού, ευελπιστώ εφέτος όλα να πάνε καλά και να έχω μια υγιή χρονιά. Τέλος, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μπάμπη Ξαγοράρη και τον φυσικοθεραπευτή μου Γιώργο Γκόμπλια. Αυτοί ήταν οι δύο άνθρωποι, οι οποίοι με βοήθησαν να ξαναπιστέψω στον εαυτό μου και να σταθώ πάλι στα πόδια μου, μέσα από την υπέροχη δουλειά και το ενδιαφέρον που έδειξαν στην περίπτωσή μου. Εύχομαι σε όλους τους συμπαίκτες και συναθλητές μου καλή χρονιά και πάνω απ' όλα υγεία»!
* Ελεύθερος έμεινε από την Μαρκό ο έμπειρος αμυντικός Αργύρης Πλίτσης, ο οποίος αγωνίσθηκε πριν στον Άρη Βούλας, την Δόξα Κορωπίου και επί σειρά ετών στον Κυανό Αστέρα Βάρης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money