Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ



ΠΡΩΤΕΑΣ: Σημαντικό μεταγραφικό απόκτημα για τον Πρωτέα. Ανακοινώθηκε ότι αποκτήθηκε ο έμπειρος σκόρερ Φώτης Μπαλογιάννης! Ο ικανότατος επιθετικός θα βοηθήσει με την εμπειρία και την ποιότητά του την ομάδα στην γραμμή κρούσης. Ο Μπαλογιάννης επανήλθε στην επικαιρότητα την περασμένη αγωνιστική περίοδο (Ιανουάριο 2016), ως ποδοσφαιριστής του Διονύσου, με τον οποίο σημείωσε 12 τέρματα σε 15 αγώνες που αγωνίσθηκε! Στο παρελθόν έχει αγωνισθεί σε Ατρόμητο, Θρασύβουλο, Διαγόρα, Ρόδο, Ωρωπό, Θεσπρωτό, Άρη Πετρούπολης, Κύμη, Ολυμπιακό Λιοσίων!

ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ: Παρέμεινε στην τεχνική ηγεσία του Παμπαιανικού ο προπονητής Ηλίας Τριανταφύλλου. Σε σχετική του δήλωση ο κ. Τριανταφύλλου τόνισε: «Επειδή τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν πολλές φήμες για την αποχώρησή μου από την ομάδα, έχω να δηλώσω ότι εγώ έχω μάθει από τους γονείς μου να μην δαγκώνω το χέρι που με ταΐζει! Το ήθος και η αξιοπρέπειά μου με έκαναν να περιμένω, ίσως και με μεγάλο ρίσκο για την προπονητική μου καριέρα, να συζητήσω πρώτα με την ομάδα που με έχει αναδείξει και μετά να πάρω τις αποφάσεις μου. Ελπίζω και εύχομαι να καταλάβουν όλοι οι φίλαθλοι της Παιανίας, ότι η ομάδα είναι πάνω από κάθε πρόσωπο και ματαιοδοξία. Είναι ομάδα με 90 χρόνια ιστορία και πιθανόν με άλλα τόσα και παραπάνω στο μέλλον... Προσκαλώ, λοιπόν, όλους και όσους πραγματικά αγαπούν την ομάδα, να βοηθήσουν με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας».
Ήδη, έχουν γίνει ενέργειες, κι αποκτήθηκαν παίκτες που θ’ ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες. Η προετοιμασία της ομάδας θ’ αρχίσει στις 8 Αυγούστου.

ΑΡΤΕΜΙΣ: Ο προπονητής της Αρτέμιδος Θύμιος Ζήκας αναμένεται να παρουσιάσει ένα δυνατό συγκρότημα στο νέο πρωτάθλημα της Β' κατηγορίας. Με πλήρες ρόστερ και παίκτες έμπειρους και ικανούς για επιτυχίες. Η έναρξη των υποχρεώσεων της ομάδας αρχίζει την Δευτέρα 8 Αυγούστου, ώρα 17.30’, στο στάδιο Σπάτων. Η διοίκηση, με σχετική ανακοίνωση κάλεσε όλους τους ποδοσφαιριστές να παρευρίσκονται στην έναρξη της προετοιμασίας της ομάδας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money