Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ



Θεσμική απάντηση –ως εκ της θέσεώς του- στην δήλωση του γενικού αρχηγού του Πρωτέα Νίκου Γιαννόπουλου, έδωσε σήμερα ο πρόεδρος του Κρυονερίου Γιάννης Νάκας, στην οποία αναφέρει: 
«Σε συνέχεια δημοσιεύματος του γενικού αρχηγού του Πρωτέα Παλαιάς Φώκαιας κ. Νίκου Γιαννόπουλου, θα ήθελα να αναφέρω τα εξής: Ουδέποτε ασχολήθηκα, εγώ προσωπικά και όλο το Διοικητικό Συμβούλιο, με τέτοια θέματα. Έχω δείξει τόσα χρόνια το ήθος μου και τις προσπάθειές μου για το καλό του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. 
Εμείς όλοι στο Κρυονέρι, θέλουμε να μιλάμε μόνο μέσα στο γήπεδο. 
Ο Νίκος Γιαννόπουλος ήταν, είναι και θα είναι ένας καλός μου φίλος.


Με εκτίμηση
Για τον Α.Ο. Κρυονερίου
Ο πρόεδρος
ΝΑΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money