Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΝΤΡΕΝΟΒΑ



Με την ακόλουθη επιστολή ο παίκτης του Παθιακάκη Ανδρέας Ντρένοβα, διαμαρτύρεται για την ποινή που του επεβλήθη από αναφορά του ονόματός του στην έκθεση του παρατηρητή του αγώνα της ομάδας του με τον Σαρωνικό, την περασμένη Κυριακή για το πρωτάθλημα Β’ κατηγορίας.    
«Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να αποκαταστήσω ηθικά και μόνο το όνομά μου, εξαιτίας της άδικης τιμωρίας που μου επιβλήθηκε, με βάση αυτά που έγραψε στην έκθεσή του ο παρατηρητής κ. Καρελιώτης.
Ουδέποτε έκανα και έχω κάνει άσεμνη χειρονομία, ουδέποτε έχω προκαλέσει αντιπάλους παίκτες και  φίλαθλους.
Η θέση μου στην ομάδα “Γιάννης Παθιακάκης” είναι πρώτα απ’ όλα εκπαιδευτική. Βρίσκομαι σ’ αυτή για να βοηθώ τα παιδιά της ακαδημίας μας, για την αγωνιστική και αθλητική τους μετάβαση.
Στον αγώνα με τον Σαρωνικό έγινε όντως μια άσεμνη χειρονομία από έναν παίκτη της ομάδος μας και πρώτοι είμαστε εμείς που την καταδικάζουμε. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν την έκανα εγώ! Και υπάρχουν εκατοντάδες μάρτυρες (αντίπαλοι παίκτες, διαιτητές, φίλαθλοι) γι’ αυτό. Είμαι φοιτητής στα ΤΕΦΑΑ, είμαι προπονητής σε ποδοσφαιρική ακαδημία και ποτέ μα ποτέ δεν θα έκανα κάτι άσεμνο.
Καλή επιτυχία στον κ. Καρελιώτη. Του εύχομαι να έχει καθαρή την συνείδησή του. Επαναλαμβάνω, το θέμα μου δεν είναι αγωνιστικό αλλά ηθικό». 
                                                                                     Μετά τιμής 
                                                                              ΝΤΡΕΝΟΒΑ ΑΝΤΡΕΑΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money