Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΡΟΥΣΣΗΣ: «ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ»

Σε απάντηση σχολίων του Δημήτρη Γιαρένη, ο γιατρός Ξενοφών Ρούσσης, μας έστειλε την ακόλουθη επιστολή:
«Σχετικά με την συνέντευξη του υποψηφίου της “Ενωτικής Kίνησης” κ. Δημήτρη Γιαρένη, που αναφέρεται στο πρόσωπό μου και ιδιαίτερα στην παρατήρηση ότι δεν έχω ασκήσει ποτέ διοίκηση σε σωματείο, έχω να τον πληροφορήσω -όπως και κάθε ενδιαφερόμενο- ότι υπήρξα εκλεγμένος πρόεδρος για 7 ποδοσφαιρικές περιόδους στον Α.Ο. Αγίας Παρασκευής, όταν ακόμη δεν υπήρχε ο διαχωρισμός της ΕΠΣΑΝΑ απ’ την ΕΠΣΑ.
Κατά την διάρκεια της προεδρίας μου, είχα πετύχει 3 ανόδους και για 2 χρόνια η ομάδα μου πρωταγωνίστησε στην Δ’ Εθνική.
Επίσης, πράγματι ασκώ διοίκηση ως πρόεδρος της Υγειονομικής Επιτροπή της ΕΠΣΑ τα τελευταία 11 χρόνια, κι ακόμη, διοίκηση ασκώ ως εκλεγμένος πρόεδρος της Ελληνικής Αθλητιατρικής Εταιρείας Ι.Α. σε 846 γιατρούς-μέλη, τα τελευταία 9 χρόνια (3 εκλογικές αναμετρήσεις).
Όσον αφορά την κάθοδό μου ως υποψηφίου προέδρου στις προσεχείς εκλογές της ΕΠΣΑΝΑ, έγινε κατόπιν παροτρύνσεων πολλών παραγόντων, που επιθυμούν να αλλάξουν τα πάγια δεδομένα της Ένωσης, κι αυτή να αλλάξει επίπεδο. Τα σωματεία έχουν κρίση να επιλέξουν και να εκλέξουν τον καταλληλότερο γι’ αυτή την θέση». 
Με εκτίμηση,
Ξενοφών Ρούσσης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money