Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ: ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΡΤΥΡΗ – ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ


Αναστασίου - Μερτύρης


Ο πρώην πρόεδρος του Παλληνιακού Τάκης Μερτύρης, με την ευκαιρία της διάδοσης κάποιων φημών, περί ενασχόλησής του με τα διοικητικά πράγματα του Παλληνιακού, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Επειδή τις τελευταίες ημέρες έχουν φθάσει στ’ αυτιά μου διάφορες φήμες περί επανασχόλησής μου με τον Παλληνιακό, θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους μου ότι τέτοιο θέμα δεν υφίσταται, για δυο λόγους:
Ο πρώτος διότι είμαι υπέρμαχος της άποψης ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα κοινά, όταν κάνουν τον κύκλο τους στην διοίκηση, πρέπει να αποχωρούν και να παραχωρούν την θέση τους στους επόμενους. Και 7 ολόκληρα χρόνια που ήμουν στην διοίκηση του συλλόγου, πιστεύω ότι δεν είναι λίγα...
Ο δεύτερος και κυριότερος λόγος είναι συναισθηματικός και αφορά τον χαμό του Σωκράτη Κιούρκου, του ανθρώπου που αποτέλεσε τον θεμέλιο λίθο αυτού που δημιουργήσαμε στο αγαπημένο μας σωματείο. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει καλύτερο περιουσιακό στοιχείο γι’ αυτό τον σύλλογο, από τις ακαδημίες των 160 παιδιών που παραδώσαμε στη νέα διοίκηση! Κάτι που δεν είχε ποτέ ο Παλληνιακός σε αυτό το μέγεθος και αξία. Όπως, επίσης, όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά που αγωνίζονται σήμερα στην ανδρική ομάδα, με αρχηγό τον εξαιρετικό προπονητή και άνθρωπο Παναγιώτη Χριστοφιλέα, που είναι τιμή για μένα που συνεργάσθηκα μαζί του επί 4 χρόνια. Κι επειδή ήταν προσωπική μου επιλογή ο ερχομός του στην ομάδα, είμαι περήφανος γι’ αυτόν.
Τέλος, να γνωρίζουν όλοι ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα στην Παλληνιακάρα»!

* Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι θα γίνουν μικρές αλλαγές στην σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου, τις οποίες θα αναλάβει να διευθετήσει ο νυν πρόεδρος Χρήστος Αναστασίου. Επίσης, θεωρείται εξαιρετικά πιθανή η παραμονή του Παναγιώτη Χριστοφιλέα στον πάγκο της ανδρικής ομάδας και κατά την νέα αγωνιστική περίοδο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money