Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΑΔΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ – ΤΟ ΓΚΟΛ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ!



Απογοητευμένος ήταν ο προπονητής του Ολυμπιακού Αγίου Στεφάνου Αντώνης Καρπούζας, για την ήττα και τον χαμένο τελικό…
Πάντως, σαν καλός επαγγελματίας που είναι, μοίρασε συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές του για την προσπάθειά τους και μίλησε για το ακυρωθέν γκολ: «Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου, που πάλεψαν δυνατά. Έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν και θεωρώ άδικο το αποτέλεσμα, διότι είμασταν καλύτεροι. Για το γκολ που δεν μέτρησε δεν έχω άποψη, όμως μου είπαν τα παιδιά ότι ήταν καθαρό», δήλωσε ο κ. Καρπούζας.
Πολλά παράπονα για τη διαιτησία εξέφρασε -σε όλους τους τόνους και προς όλες τις κατευθύνσεις- ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Αγ. Στεφάνου Κοσμάς Λεπατατζής. Έφθασε μέχρι τα αποδυτήρια των διαιτητών, όπου δημιούργησε ένταση. Αποτέλεσμα ήταν να τον αναφέρει στο φύλλο αγώνος ο διαιτητής κ. Μαλαμάς. Εκρηκτικός στις δηλώσεις του ο κ. Λεπατατζής, είπε: «Ήξερα εκ των προτέρων ότι θα βοηθήσουν τη Θύελλα. Εγώ τα λέω δημόσια, δεν με απασχολεί τίποτα. Μιλάω γενικά για τη διαιτησία. Υπηρετώ 30 χρόνια το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Τα παιδιά έκαναν την προσπάθειά τους. Δυστυχώς, η Θύελλα έκανε μια φάση, πέτυχε το γκολ και πήρε το Κύπελλο. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money