Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΑΝΤ. ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ: «ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΜΙΑ ΕΤΟΙΜΗ ΟΜΑΔΑ»!

Συγκινητικό αντίο στην οικογένεια της Δόξας Κορωπίου έστειλε με δήλωσή του ο προπονητής Αντώνης Καρπούζας, ο οποίος υπογραμμίζει ότι θα βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό της ομάδας. Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:
«Έφυγα με το κεφάλι ψηλά. Κερδίσαμε τον σεβασμό και την εκτίμηση για την αξιοπιστία της ομάδος μας, τόσο αγωνιστικά όσο και κοινωνικά στο Κορωπί και στην ΕΠΣΑΝΑ. 
Μας νίκησαν μόνο τα άτυχα αποτελέσματα, παίζοντας κατά γενική ομολογία καλό ποδόσφαιρο.
Μέσα σε διάστημα 45 ημερών καταφέραμε και κτίσαμε μια ποδοσφαιρική ομάδα από το μηδέν, με νέο διοικητικό συμβούλιο! Παράλληλα κάναμε προετοιμασία και μπήκαμε ανέτοιμοι στο πρωτάθλημα… 
Μια συγκινητική προσπάθεια από όλους, τεχνικό τημ, διοίκηση και ποδοσφαιριστές.
Σήμερα, μετά την παραίτησή μου, παραδίδω μια έτοιμη καθόλα ομάδα, που παίζει καλό ποδόσφαιρο, πολύ καλά γυμνασμένη. Το μόνο που της έλειπε ήταν η τύχη, το αποτέλεσμα. Αυτό ήταν θέμα χρόνου.
Πιστεύω ο νέος κώουτς, στον οποίο εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία, να έχει αυτό που έλειπε σ’ εμένα: Την τύχη. Ευχαριστώ τον πρόεδρο Ν. Λιακούτση για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου και τον προτρέπω να μην απογοητευθεί, γιατί άξιζε αυτή η προσπάθεια επειδή είναι διαφορετικός άνθρωπος και η κοινωνία και ο αθλητισμός χρειάζεται τέτοιους ανθρώπους. Ευχαριστώ το Δ.Σ., τον βοηθό μου Δ. Αναγνωστόπουλο, τους παίκτες και τους φιλάθλους του Κορωπίου, γι’ αυτή την μεγάλη προσπάθεια.
Τέλος, οι παίκτες μου να γνωρίζουν ότι σε κάθε νίκη της ομάδας θα είμαι διπλά ευτυχισμένος! Γιατί κάπου είχα κι εγώ συμμετοχή… Καλή επιτυχία».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money