Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Λ.: ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΙΚΛΟΥ



Με την ακόλουθη δήλωση ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Λαυρίου Μιχάλης Τσίκλος, αποχωρεί αναγκαστικά (για λόγους υγείας) από την θέση του προέδρου του συλλόγου του και υπόσχεται να επανέλθει το συντομότερο.
Το πλήρες κείμενο της δήλωσης: «Tο 1999 ξεκίνησα να υπηρετώ το ποδόσφαιρο και την τοπική κοινωνία μέσα από ένα από τα ιστορικότερα σωματεία της χώρας, το αρχαιότερο του Λαυρίου, αυτό του Α.Σ. Ολυμπιακός Λαυρίου. Σ' αυτή την διαδρομή, συναντήσαμε αρκετές δυσκολίες προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα οργανωμένο σωματείο που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους άλλους, που κάνει διαρκώς πράξη την εμπέδωση της άμιλλας μεταξύ των ποδοσφαιριστών και την ουσιαστική προσφορά στην τοπική κοινωνία της εργατικής πόλης του Λαυρίου, όπου ο όρος του "ευ αγωνίζεσθαι" είναι για εμάς πυξίδα όχι μόνο για το ποδόσφαιρο αλλά και για την ίδια την ζωή.
Προσπάθησα όλα αυτά τα χρόνια να κινητοποιήσω τα παιδιά του Λαυρίου, να ασχοληθούν με το άθλημα του ποδοσφαίρου, βασιζόμενος στις ανωτέρω αρχές και αξίες.
Πράγματι μετά από πολλά χρόνια εντατικής και καθημερινής προσπάθειας, οι κόποι μας έπιασαν τόπο. Παραλάβαμε γήπεδο με ένα τέρμα, χωμάτινο, χωρίς φώτα, κι αυτή την στιγμή έχουμε ένα εξαιρετικό γήπεδο με όλες τις απαιτούμενες άδειες για να αθλούνται τα παιδιά της συνοικίας μας. Δώσαμε χαρά στους παλαίμαχους ποδοσφαιριστές μας, που είδαν την ομάδα που αγωνίζονταν, να συναγωνίζεται ομάδες με μεγάλη και ένδοξη ιστορία και να τις κερδίζει!
Αναδείξαμε ποδοσφαιριστές που γνώρισαν το ποδόσφαιρο και σε εθνικές κατηγορίες, εκπροσωπώντας όχι μόνο τον εαυτό τους και την ομάδα τους αλλά ολόκληρη την πόλη τους. Κατορθώσαμε θέτοντας στέρεες βάσεις, να ανεβάσουμε την ομάδα μας από την Γ' κατηγορία των τοπικών πρωταθλημάτων, να αγωνισθεί ακόμα και στην Γ’ Εθνική κατηγορία που είναι η μεγαλύτερη επιτυχία του Λαυριώτικου ποδοσφαίρου τα τελευταία 50 χρόνια. Όλα αυτά μέχρι την περασμένη εβδομάδα.
Δυστυχώς, ο συνδυασμός της επιβαρυμένης υγείας μου, με την αδυναμία επίτευξης των στόχων, εφέτος με ανάγκασαν -εμένα και τους συνεργάτες μου- να αποσυρθούμε για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι η άκρως επιτυχημένη πορεία της ομάδος, θα σταματήσει εδώ.

Κομμάτι της ζωής μου
Ο Ολυμπιακός Λαυρίου είναι για μένα μέλος της οικογένειάς μου, κομμάτι της ζωής μου. Είναι προφανές ότι εφόσον όλα ευοδωθούν καλώς στην μάχη που δίνω για την βελτίωση της υγείας μου, θα συνεχίσω να είμαι μπροστά στον αγώνα για νέες επιτυχίες του συλλόγου. Να είμαι μπροστά στην προσφορά του συλλόγου στον αθλητισμό και στη νέα γενιά της πόλης του Λαυρίου.
Πίστευα και πιστεύω ότι οι δικοί μου κόποι, καθώς και των συνεργατών μου, δεν πήγαν χαμένοι. Αντίθετα, οι εμπειρίες μας αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη για νέες επιτυχίες και στην δημιουργία ενός νέου πολυετούς κύκλου ιστορικής πορείας και στο μέλλον.
Κλείνοντας, θα ήθελα να δηλώσω ότι τα δάκρυα των παλαιοτέρων φιλάθλων μας και η στενοχώρια του συνόλου της οικογένειας του Ολυμπιακού, που με συγκλόνισαν, σύντομα θα τα διαδεχθούν χαμόγελα σημαντικότατων επιτυχιών, όπως τα τελευταία 14 χρόνια.
Η αποχώρησή μου από την ηγεσία του συλλόγου, είναι αναγκαστική αλλά πρόσκαιρη.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω το σύνολο των ανθρώπων που προσέφεραν στον Ολυμπιακό. Αποτέλεσαν μέρος μιας σπουδαίας πορείας στο ποδόσφαιρο της πόλης μας, που δεσμεύομαι να επαναληφθεί και να γίνει ακόμη μεγαλύτερη».
                                                                                                                 Μιχάλης Τσίκλος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money